VISITA NECRÒPOLIS PALEOCRISTIANA

Per què es va trobem una necròpolis romana, en una de les vies d’entrada a la ciutat de Tàrraco?  Quines creences tenim del que succeeix després de la mort?  Quin record tenim dels difunts en el dia a dia? Com eren les creences i rituals en època romana?

A partir d’una sèrie de preguntes, de la manipulació de reproduccions i de l’observació del jaciment s’articula una visita dinamitzada al Centre d’Interpretació “El món de la mort a Tàrraco” i a les restes conservades al jaciment de la Necròpolis Paleocristiana.

La visita dona a conèixer com seria un dels barris fora muralla de la ciutat de Tàrraco, on trobem carrers, habitatges, estructures industrials, i també restes d’un conjunt funerari molt important que ens permet fer una aproximació a les creences, els rituals i els costums en època romana en relació a la mort alhora que reflexionem sobre els presents en l’actualitat.

Es pot completar el recorregut amb una visita a les restes arqueològiques conservades al Parc Central i que formarien part del conjunt d’aquest barri suburbà.

Cicle superior
ESO
Batxillerat
Cicles formatius

1.30 hores

Necròpolis paleocristiana (Museu Nacional Arqueològic de Tarragona)
Tarragona

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search